ادوپرفیوم جورجیو جانوین Giorgi Johnwin

jit پوشاک راحتی موید

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

ادوپرفیوم جورجیو جانوین Giorgi Johnwin

 

حجم: 100 میل

نوع : پرفیوم

برند : JOHNWIN

مناسب برای بانوان و آقایان 

مشخصات ادوپرفیوم جورجیو جانوین Giorgi Johnwin

  •  مناسب : فصول گرم
  • نوع رایحه: خنک و تند
  • ساختار رايحه: معطر دریایی
  • نت آغازي: نارنج و نت های دریایی
  • نت مياني:گل شمعدانی، گیاه رزماری و مریم گلی
  • نت پاياني: گیاه پاتچولی، عود، نعناع هندی و بخور

کشور : امارات

کالای آرایشی بهداشتی مرجوعی ندارند

ارسال کالا 24 تا 48ساعت پس از ثبت خرید

 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

رایحه عطر جورجیو جانوین (Giorgi Johnwin) خنک و تند است و گزینه مناسبی برای فصول گرم می باشد. این عطر در گروه بویائی معطر دریایی قرار می گیرد. وقتی عطر جورجیو جانوین (Giorgi Johnwin) روی پوست، لباس و یا روی محل نبضتان اسپری می کنید در ابتدا (نت اولیه) بوی نارنج و نت های دریایی کنترل اوضاع را در دست می گیرد، این ترکیب شیرین و خنک،تمرکز و شادی را در شما ایجاد می کند. پس از مدتی نت های میانی از راه می رسند و جای نت های اولیه را می گیرند، این نت ها از گل شمعدانی، گیاه رزماری و مریم گلی ساخته می شوند، ترکیب این سه نت هیجان و طراوت را یه شما انتقال می دهند. پس از مدت طولانی، نت های اصلی آرام جای نت های میانی را می گیرند، نت های پایانی از گیاه پاتچولی، عود، نعناع هندی و بخور ساخته شده است. پس از بوییدن این نت ها تازگی و تمرکز فراوانی خواهند داشت.

اگر به دنبال عطری هستید که بتوانید به صورت همزمان با همسرتان استفاده کنید، یا اینکه بخواهید در مجالس یا مهمانی ها منحصر به فرد و خاص باشید می توانید عطر جورجیو جانوین (Giorgi Johnwin) و همچنین اگر بوی عطر و قیمت عطر برایتان بسیار مهم است عطر جورجیو جانوین (Giorgi Johnwin) گزینه بسیار مناسبی خواهد بود و رضایت همیشگی را به دنبال خواهد داشت.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید