not loaded

ادوتویلت زنانه سی مگنیفیک Si magnifique

لوازم آرایشی اوریفلیم

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

ادوتویلت زنانه سی مگنیفیک Si magnifique

 

برند : اوریفلیم 

حجم : ۵۰ میل

رایحه ها :

  • رایحه ابتدایی: ترنج، هلو و دراچین
  • رایحه میانی: گل رز فرانسوی، آلو سیاه
  • رایحه پایانی: بادام، چوب و وانیل

 

کالای ارایشی بهداشتی مرجوعی ندارد

ارسال کالا ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از ثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

بهتریتن عطر های زمستانی برای خانم ها میتواند انتخاب عطری مناسب متناسب با فصل و اب و هوا که نشاندهنده ظرافت و سلیقه یک بانو میباشد. عطرهایی که رایحه‌ گرم و دلنشین دارند، برای استفاده در فصول پاییز و زمستان مناسب می‌باشند. عطرهای مناسب بانوان و اقایان، می‌توانند نشان‌ دهنده‌ی سلیقه و روحیه‌ی افراد می‌باشند و حتی می‌توانند در ذهن دیگران، نشانی از شما باشند. اگر علاقه‌مند به خرید عطر و ادوکلن هستید، برای این فصل سال عطرهایی که به شما معرفی می‌کنیم، مناسب هستند. ذات آدمی معمولا ساز مخالف میزند . در هوای سرد انسان گرایش به گرمی دارد و در محیط گرم گرایش به سردی و خنکی  به این خاطر است که عطرهای به اصطلاح دریایی در ماههای گرم مشتری بیشتری دارند و عطر های با روایح گرم طرفدارانی بسیار در فصل سرد .با شروع فصل زمستان روز به روز بر سردی هوا در بسیاری از نقاط کشور افزون می شود .دیگر بهتر است از عطرهایی با اسانس گرم همانند عطرهایی با اسانس ادویه های شرقی ، وانیل ، شکلات و نظایر آن استفاده کنیم . عطرهایی که دارای این مواد هستند به نوعی احساس راحتی و امنیت و دلگرمی را در خود شما و اطرافیان عطر شما ایجاد خواهند کرد. در زمستان چون نور خورشید کمتری را تجربه میکنیم احساس دل مردگی و دپرسی در افراد بیشتر دیده می شود ، بنابراین با عطر هایی که در محیط اطرافتان گرمی و شیرینی را پخش کند،میتوانید با این حس ناخوشایند غلبه کنید.
پس اگر به دنبال انتخاب یک عطر خوب زمستانی هستید بهتر است از رایحه‌های گرم و ملایم و یا گرم و شیرین و یا گرم و تلخ استفاده کنید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید