نرخ ویژه ویزای یک ماهه دبی با شیرازیس پارس

آژانس هواپیمایی شیرازیس پارس

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

اخذ ویزای دبی با بهترین قیمت در کمترین زمان

درکمتر از ۵ روز ویزای خود را تحویل بگیرید 

 

هم‌وطنان ما برای ورود به کشور امارات نیازمند ویزای دبی می‌باشند که اگر به صورت اقامت بلندمدت نباشد، می‌بایست ویزای توریستی دبی را اخذ نمایند. فرآیند دریافت ویزای دبی آسان و کوتاه‌مدت است. این امر در ایران تنها توسط آژانس‌های گردشگری و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سفر امکان‌پذیر می‌باشد.

شرایط استفاده

  • هر کوپن قابل استفاده برای یک نفر می‌باشد. 
  • کاربر گرامی قبل از خرید کوپن بررسی‌های لازم را انجام دهید. 
  • کوپن خریداری شده قابل استرداد نمی‌باشد.
  • هنگام مراجعه همراه داشتن کد پیامک الزامی می‌باشد.
  • ارائه خدمات بدون کد کوپن میسر نمی‌باشد.

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی سه‌شنبه ۰۵ تیر

توضیحات

از لحاظ گردشگری امارات به طور قطع یکی از مقاصد اصلی گردشگران از سرتاسر دنیا به حساب می‌آید. در سال ۲۰۱۹ شهر دبی پذیرای حدود ۱۷ میلیون گردشگر خارجی بوده که نسبت به دو سال پیش از آن رشد بالایی را نشان می‌دهد. این آمار نشان می‌دهد که دبی پس از بانکوک، لندن و پاریس چهارمین شهر پربازدید دنیا در سال ۲۰۱۹ بوده است.
به دلیل مسافت کوتاه و امکانات قابل ملاحظه در امارات، به خصوص در شهر دبی، کمتر گردشگری را در کشورمان می‌توان پیدا کرد که به این کشور سفر نکرده باشد.
هموطنان ما برای ورود به کشور امارات نیازمند ویزای دبی می‌باشند که اگر به صورت اقامت بلندمدت نباشد، می‌بایست ویزای توریستی دبی را اخذ نمایند. فرآیند دریافت ویزای دبی آسان و کوتاه‌مدت است. این امر در ایران تنها توسط آژانس‌های گردشگری و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سفر امکان‌پذیر می‌باشد.
درکمتر از ۵ روز ویزای خود را تحویل بگیرید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید