اتاق معمای میراث ویکتوریا

مجموعه بازی های فکری ققنوس

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

اتاق معمای میراث ویکتوریا در مجموعه بازی های فکری ققنوس

رده سنی ۱۵ سال به بالا

 

داستان بازی:
میراث خاندان سلطنتی بریتانیا در انتظار پیدا شدن... خاندان هانوور نگران از آبروی بر باد رفته ... جنون و خودکشی تنها دست آورد کارآگاهانی که وارد اتاق ملکه می شوند... و اکنون بعد از پنجاه سال.... آیا شما هم درگیر نفرین ابدی خواهید شد؟

 

تعداد نفرات برای بازی حداقل ۴ نفر حداکثر ۷ نفر

هر کوپن قابل استفاده برای ۷۰ دقیقه بازی می باشد.

درصد سختی بازی: ۸۰

برای اطلاع بیشتر در مورد روند بازی به بخش توضیحات مراجعه کنید و قبل از بازی توضیحات لازم توسط مجموعه محترم ققنوس ارائه داده می شود.

 

مشخصات مجموعه بازی های فکری ققنوس :

  • محیطی آرام و امن جهت گروه های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و خانواده ها برای پر کردن صحیح اوقات فراغت و تفریحات سالم است
  • کافی شاپ : دارد
  • اتاق فرار جوکر: دارد 
  •  اتاق معمای تخصصی کودکان: دارد

 

پیج اینستاگرام

  • insta: qoqnoos_shz
  •  site: qoqnoos.org

شرایط استفاده

_ هر کوپن قابل استفاده برای یک نفر می باشد.

ساعت استفاده از کوپن

  • شنبه تا پنج شنبه ۱۰ صبح الی ۲۲

_ بعد از خرید کوپن تماس بگیرید و کد کوپن را برای رزرو ارسال کنید.

_ لطفا بدون رزرو و بدون ارسال کد کوپن به مجموعه مراجعه نفرمایید.

_ امکان استفاده از تخفیف فقط با ارائه کد کوپن امکان پذیر می باشد.

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی یکشنبه ۰۸ دی

توضیحات

موسسه بازی های فکری ققنوس با هدف گسترش فعالیت های فکری و ذهنی در کنار کار تیمی و گروهی و دوری از دنیای مجازی در همه گروه های سنی، با بهره گیری از اساتید دانشگاه و مشاوران زبده شهر شیراز، در شهریورماه نود شش تحقیقات گسترده ای را در خصوص ایجاد فضایی متناسب با نیاز های روز کشور عزیزمان آغاز کرد. بدین سبب در شهریور ماه نود و هفت ضمن یافتن فضای مناسب و بومی سازی طرح های بازدید شده و مقالات معتبر خارجی مجموعه ای تحت عنوان موسسه بازی های فکری ققنوس تاسیس گردید.

 داستان بازی:

پس از مرگ ملکه ویکتوریا در سال ۱۹۰۱ خاندان پادشاهی انگلستان متوجه اتفاقات مرموزی شد. از جمله مفقود شدن جواهرات ارزشمند سلطنتی که میراث بریتانیای کبیر بود. پسرش پرنس ادوارد هفتم، خبره ترین کارآگاه های بریتانیا را استخدام کرد تا میراث سلطنتی ویکتوریا را پیدا کند اما هیج کس موفق به یافتن آن نشد. هرکدام به نوعی بعد از خروج از اتاق ویکتوریا دچار جنون شدند و خاندان پادشاهی از یافتن میراث نا امید شد.تا اینکه کینگ جورج در سال ۱۹۳۰ یعنی ۶ سال قبل از مرگش تصمیم می گیرد تا آبروی بر باد رفته خاندان را باز گرداند و به هر قیمتی شده میراث  را پیدا کند.شما آخرین گروهی هستید که برای یافتن میراث  استخدام شده اید. آبروی بریتانیا در دستان شماست.آخرین اطلاعات بدست آمده از کارآگاهان قبلی حاکی از آن است که روح سرگردان ویکتوریا به دلیلی از میراثش محافظت می کند. هدف اول شما کشف علت و در نهایت یافتن میراث است.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید